Opret profil Login
Redskabsopsætning og nedtagning 25/4 og 27/4

Kære medlem og/eller forældre i Gymnastikforeningen.

Vi har brug for din hjælp! 🤸‍♂️

Foreningen skal i år afholde tre store TeamGym-stævner – en fantastisk mulighed for at tjene penge til både foreningen og de hold, der stiller op og hjælper til.

Det første stævne finder sted fra fredag den 25. april til søndag den 27. april, og vi har brug for frivillige til følgende opgaver:
🔹 Fredag den 25. april kl. 17-20: 30 hjælpere til at sætte redskaber op i hallerne.
🔹 Søndag den 27. april kl. 17-20: 30 hjælpere til at pakke redskaberne sammen i container igen.

Redskaberne ankommer i fire containere, der placeres ved hallen.

Der vil løbende blive lagt flere opgaver op, som du kan melde dig til.

💪 Bliv en del af fællesskabet – meld dig som frivillig og støt foreningen samt dit/dit barns hold!

På forhånd tak for din hjælp! 🙌

Dit valg Antal Opgave
5/30 Opsætning af redskaber fredag d. 25/4-25 kl 17-20 i Køgehallerne
0/30 Nedtagning af redskaber søndag d. 27/4-25 kl 17-20 i Køgehallerne
Bemanding af indgang - Lørdag d. 26. april (min. 18 år)

Vi har brug for din hjælp til bemanding af indgang. Vagterne vil være ca. 2 timer. Du vil skulle stå for håndtering og salg af armbånd til tilskuere. 

Dit valg Antal Opgave
1/3 kl. 07:30-09:30
1/3 kl. 08:15-10:00
2/5 kl. 09:30-11:30
0/5 kl. 11:30-13:30
0/5 kl. 13:30-15:30
0/5 kl. 15:30-17:30
0/4 kl. 17:30-19:30
Bemanding af indgang - Søndag d. 27. april (min. 18 år)

Vi har brug for din hjælp til bemanding af indgang. Vagterne vil være ca. 2 timer. Du vil skulle stå for håndtering og salg af armbånd til tilskuere. 

Dit valg Antal Opgave
0/3 kl. 07:30-09:30
0/3 kl. 08:15-10:00
0/5 kl. 09:30-11:30
3/5 kl. 11:30-13:30
1/5 kl. 13:30-15:30
1/4 kl. 15:30-17:30
1/3 kl. 17:30-19:30
Bemanding af indgang - Lørdag d. 15. marts 2025 (min. 18 år)

Der skal bemandes indgang til salg af billetter og tjek af armbånd ved indgangen ind til hallen:)

Dit valg Antal Opgave
4/4 kl. 9:00-10:00
4/4 kl. 10:00-11:30
4/4 kl. 11:30-13:00
2/3 kl. 13:00-14:30
2/2 kl. 14:30-15:30
Bemanding af indgang - Søndag d. 16. marts 2025 (min. 18 år)

Der skal bemandes indgang til salg af billetter og tjek af armbånd ved indgangen ind til hallen:)

Dit valg Antal Opgave
3/3 kl. 8:30-9:30
5/5 kl. 9:30-11:00
4/4 kl. 11:00-12:30
2/4 kl. 12:30-13:30
0/3 kl. 13:30-14:30
Redskabsflyt til Køge Hallerne - Lørdag 15. marts 2025

Vi skal have flyttet en masse redskaber fra både boholtehallen og springcenteret ud til Køge Hallerne. Derfor skal vi bruge en masse hænder. Mødetid og sted står nedenfor (enten springcenter eller boholtehallen). Der vil være en ansvarlig hvert sted, der ved hvilke redskaber der skal med til Køge hallerne. Redskaberne skal læsses ind i en lastbil. Først bliver det redskaber fra boholtehallen, derefter redskaber fra springcenteret. 

Dem der møder i springcenteret, skal flytte redskaberne hen til udgangen, så de kan blive læsset ligeså snart lastbilen kommer fra boholtehallen. Den ansvarlige ved hvilken udgang:)

 

 

Dit valg Antal Opgave
7/10 Møde i springcenteret kl. 8:30
4/10 Møde i boholtehallen kl. 8:30
Redskabsflyt fra Køge Hallerne - Søndag 16. marts 2025

Redskaberne skal flyttes tilbage i boholtehallen og springcenteret, og vi har derfor brug for en masse hjælp. Vi starter umiddelbart efter udmarch, og forventer det tager maks. 2 timer:)

Dit valg Antal Opgave
7/20 Flytte redskaber fra Køge Hallerne til boholtehallen og springcenteret efter udmarch
Udsmykning af Køge Hallerne - Lørdag d. 15. marts 2025

Der skal pyntes op i opvisningshallen med balloner, bannere mm. Derudover skal der hænges programmer og information op rundt omkring i hallerne:)

Dit valg Antal Opgave
10/15 Udsmykning af Køge Hallerne kl. 8:30
Oprydning efter opvisning i Køge Hallerne - Søndag d. 16. marts 2025

Nedtagning af pynt, programmer mm.:)

Dit valg Antal Opgave
9/15 Oprydning i Køge Hallerne efter udmarch
Bemanding af bod med salg af dragter - Lørdag d. 15. marts 2025

Vi har i år valgt at lave en bod, der sælger gamle ubrugte dragter. Vi har derfor brug for hjælp til bemanding af boden, så vi kan få solgt nogle dragter. Boden er som udgangspunkt åben i de tidsrum, hvor der er planlagt program. Der vil være briefing inden opvisningsstart, ellers er der 15 min. overlap til at videregive vigtige informationer. Derudover vil der være et dokument med information omkring salget tilgængelig i boden:)

Dit valg Antal Opgave
1/3 kl. 10:30-12:00
3/3 kl. 11:45-13:15
3/3 kl. 13:00-14:30
1/3 kl. 14:15-15:45
Bemanding af bod med salg af dragter - Søndag d. 16. marts 2025

Vi har i år valgt at lave en bod, der sælger gamle ubrugte dragter. Vi har derfor brug for hjælp til bemanding af boden, så vi kan få solgt nogle dragter. Boden er som udgangspunkt åben i de tidsrum, hvor der er planlagt program. Der vil være briefing inden opvisningsstart, ellers er der 15 min. overlap til at videregive vigtige informationer. Derudover vil der være et dokument med information omkring salget tilgængelig i boden:)

Dit valg Antal Opgave
0/3 kl. 9:30-11:00
1/3 kl. 10:45-12:15
3/3 kl. 12:15-13:45
0/3 kl. 13:30-15:00
Opret profil Login